Forår hos ALSTRØM 2014

Til forsiden...
Vælg kategori: Søg produkt:
 
Indkøbskurven er tom!  
 

Produkter:
Køkken-el
Personlig pleje
Gryder & Pander
Køkkenudstyr
Glas & Porcelæn
Gaveartikler
Plast og Rengøring
Badeartikler
Batterier og El-artikler
Værktøj
Hus & Have
TILBUD

Indkøbskurv
Forside

INFO og login:
Sådan handler du
Betaling og levering
Track & Trace
Business 2 Business
Ordrestatus

Alle priser
er incl. moms

American Express Dankort EuroCard / MasterCard JCB Maestro Visa Visa Electron




Betaling og levering Udskriv

Alstrøm -din Isenkræmmer

Selskabsoplysninger
Selskabets navn : Alstrøm - Din Isenkræmmer ApS
Selskabets CVR-nr. : 35 64 28 62
Etableringsform: ApS
Indehaverens navn: Jan Alstrøm


Selskabets adresse:

Alstrøm - Din Isenkræmmer ApS
Glostrup Shoppingcenter 74
2600 Glostrup

Tlf.nr. : 43 45 50 70


Returadresse for ordrer:

Alstrøm Webshop -
www.alstrom.dk
Alstrøm - Din Isenkræmmer ApS
Glostrup Shoppingcenter 74
2600 Glostrup

Tlf.nr. : 43 45 50 70 (telefontid mandag-fredag mellem kl. 9.30-12.00)
Email : glostrup@alstrom.dk



Vi tager forbehold for udsolgte varer, produkt- og prisændringer.

Alle priser er inklusive moms og andre afgifter.



Betaling med betalingskort

Du kan bruge følgende betalingskort via www.alstrom.dk: Dankort, MasterCard, Maestro, Visa, Visa Electron, JCB og American Express.

Er du en offentlig institution, og derfor handler med EAN-nummer, så gør du følgende:

1. Klik de varer i kurven som du ønsker
2. Når du er færdig klikker du i "gå til kassen"
3. Du er nu på siden med "Betaling:". Vælg "Betaling med EAN-fakturering og klik fortsæt
4. Udfyld kundeinformation - herunder feltet EAN-nummer
5. Når du er færdig klik "fortsæt"
6. Klik i "godkend" for at afslutte din bestilling.

Faktura afsendes elektronisk samme dag som ordren afgår fra Alstrøms lager. Denne skal betales inden 7 dage. Misligholdelse af betalingsfristen medfører rykkergebyr på 125 kroner, og herefter 125 kroner i administrationsgebyr pr. den første i hver måned, indtil skyldigt beløb er betalt.

Ved for sen betaling beregnes kreditafgift med 1,25% pr. påbegyndt måned regnet fra fakturadato.

Betaling med (Kun B2B kunder)
Varerne sendes først når betalingen er registreret på vores konto. Beløbet bedes overført til: Reg.: 5063 Konto.: 1233868.

Alstrøm tilbyder ikke dellevering. Ordren sendes samlet når alle varerne er på lager.




Forsendelse og levering

Levering sker med Post Danmark.

Ved køb over kr. 500,- leverer Alstrøm dine varer fragtfrit – under 500 koster det kun kr. 50,-. Dog ved ekstra tunge forsendelser (såsom støvsugere, ovne, tungt porcelæn og ved stor volumen) vil der komme ekstra fragt på bestillingen, men det vil i så fald fremgå af din ordrebekræftelse. Hvis dele af ordren returneres, så ordrens samlet pris kommer under kr. 500,- vil fragten (50,-) blive fratrukket det returnerede.

Levering sker normalt inden for 2-5 hverdage (lidt længere tid, hvis varen ikke er på lager og hvis ordren skal til udlandet). Kunden kontaktes via e-mail hvis varen er forsinket. Hvis ordren nægtes ved modtagelsen, der er oplyst mangelfuld adresse. at modtagernavn ikke står skrevet på postkasse/døren, eller ikke afhentes fratrækkes returbeløbet fragt samt et gebyr på kr. 100 for ekspedition. Bemærk ved udenlandsordrer fratrækkes det pågældende lands fragttakst returbeløbet + 100 kr. for ekspedition + evt. returporto fra det pågældende land, hvis ordren nægtes modtaget eller ikke afhentes.

Ved fejl eller mangler ved leveringen, skal Alstrøm kontaktes inden 3 hverdage.



Fortrydelsesret
Du har 14 dages fortrydelsesret på dine varer fra den dag, du modtager varerne. Leveres ordren af flere omgange er fortrydelsesfristen gældende fra dagen, hvor du modtager den sidste vare.
Ønsker du at fortryde dit køb, er det ikke nok at afvise pakken. Du skal i stedet udfylde formularen, som du finder her: Fortrydelsesformular eller på anden utvetydig måde oplyse Alstrøm - Din Isenkræmmer ApS om, at du vil fortryde dit køb. Du vil umiddelbart efter modtage en kvittering.

Returnering
Når du har meddelt Alstrøm - Din Isenkræmmer ApS, at du ønsker at benytte dig af fortrydelsesretten, skal varerne returneres hurtigst muligt eller inden for 14 dage til:

Alstrøm - Din Isenkræmmer ApS
Glostrup Shoppingcenter 74
2600 Glostrup

Ved returnering af varer anbefaler vi, at du pakker varerne forsvarligt og omhyggeligt ind i den originale emballage, da den originale emballage repræsenterer en ikke uvæsentlig værdi for Alstrøm - Din Isenkræmmer ApS, og varen således ikke kan anses for at være returneret i væsentligt samme stand og mængde, hvis den originale emballage mangler eller er beskadiget, da du selv har ansvaret for varerne, indtil vi modtager dem.
I værste fald vil manglende original emballage betyde, at du ikke vil kunne fortryde dit køb. Gem også din kvittering for afsendelse. Du skal selv afholde udgifter til returnering.
Vi modtager ikke varer sendt pr. efterkrav.

Tilbagebetaling
Senest 14 dage efter Alstrøm - Din Isenkræmmer ApS har modtaget din henvendelse om fortrydelse, vil du få tilbagebetalt varens fulde beløb samt eventuelle leveringsomkostninger svarende til den billigste forsendelsesmetode. Tilbagebetalingen vil ske med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre du udtrykkeligt beder om andet.
Alstrøm - Din Isenkræmmer ApS kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varerne retur eller har modtaget dokumentation for, at du har returneret varerne. Du hæfter kun for eventuel forringelse af varernes værdi som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og funktioner. Tager du varen i brug eller skades den under forsendelsen, hæfter du for varens værdiforringelse.
Ved fortrydelse af købet, vil pengene blive indsat på din bankkonto.


Registrering af oplysninger
Ingen personlige oplysninger der registreres på
www.alstrom.dk, bliver på noget tidspunkt overdraget, solgt eller gjort tilgængelige for tredjemand. Alle informationer opbevares på betryggende vis, og er kun tilgængelige for betroede medarbejdere hos Alstrøm Webshop.

I forbindelse med evt. elektronisk betaling bruges en sikker krypteret metode gennem Webshopsystemet. Det er godkendt udbyder med godkendelse fra E-mærket.

Shopsystemet anvender såkaldte cookies til styring af indholdet i indkøbsvognen. En cookie er blot betegnelsen for en fil som gemmes på din egen PC. Det er desuden muligt at bede systemet gemme egne adresseoplysninger til næste besøg . Ønsker man på et senere tidspunkt at slette disse informationer, kan dette ske via browserindstillingerne. I Internet Explorer sker det eksempelvis via menuen "Funktioner" og menupunktet "Internetindstillinger".

Under et køb udbeder vi os navn, adresse, telefonnummer og emailadresse. Disse informationer bruges udelukkende til behandling af ordren. Informationerne transmitteres og lagres elektronisk på ukrypteret form, og gemmes i 5 år. Selve "kontrakten" (købsaftalen) lagres ikke hos Alstrøm - din Isenkræmmer ApS på en måde, så du senere kan logge dig ind og se/ændre status.

Desuden registrerer vi IP-adressen hvorfra evt. køb foretages. Informationen finder normalt ingen anvendelse, men kan bruges i en evt. politiefterforskning. Alle falske bestillinger politianmeldes!

Man kan desuden valgfrit få sin emailadresse optaget på en mailingliste (
Nyhedsbrev) hos Alstrøm - din Isenkræmmer ApS, således at man løbende modtager nyheder og anden information fra Alstrøm - din Isenkræmmer ApS. Denne service kan til enhver tid tilmeldes og frameldes som man ønsker.

Jvf. persondataloven oplyser vi på forespørgsel om registrerede oplysninger og på baggrund af evt. indsigelser foretager vi sletning i det omfang det ønskes.




Reklamationsbehandling
Ved fejl på varen, kan kunden klage til ovenstående adresse eller telefonnummer. Kunden har 2 års reklamationsret. Kunden kan vælge at sende varen tilbage, eller møde op på den ovenstående adresse. Alstrøm betaler rimelige fragtomkostninger (vi refunderer udlæg for brevporto - den billigste måde at sende på, hvis ikke andet er aftalt), såfremt en kunde reklamerer over en vare og tilbagesender den. Kunden kan kræve omlevering. Det vil sige, at kunden kan kræve en ny vare fremsendt som erstatning for den, der reklameres over. Kunden kan også vælge at få varen repareret, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det forudsætter at reklamationen er berettiget, samt at det ikke medfører urimelige omkostninger for Alstrøm - din Isenkræmmer ApS.

Ved fejl eller mangler ved leveringen, skal Alstrøm kontaktes inden 3 hverdage.

 
                                                                                                                                                                                                                                                                             
Alstrøm - Din Isenkræmmer ApS  -  Glostrup Shoppingcenter 74  -  2600 Glostrup
Tlf. 43 45 50 70  -  E-mail: glostrup@alstrom.dk   -  CVR-nummer: 35 64 28 62